Bodyguard/personlig assistent, sak samma!

Vår tränare har fått jobb som personlig assistent åt personer med funktionshinder. Vi diskuterade detta med honom idag.

Jag: Men hur är på nya jobbet då?
Tränaren: Det är svinbra!
Kompisen: Vad är det du jobbar som?
Tränaren förklarar vad han jobbar med
Kompisen: Jaha! Men då kan ju du kvalificera upp dig och vakta Barack Obama! Och ha en sån där dosa som visar vart ALLA kärnvapen är!
Jag och tränaren kollar storögt på kompisen
Tränaren: Vad snackar du om??
Jag: Så du menar att Barack Obama har ett funktionshinder och därför behöver en personlig assistent?
Kompisen: Eeh. Alltså jag menade ....
Jag och tränaren: HAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAAHHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: paulina

frågestund på bloggen! fråga va du vill svara ärligt!

2011-05-12 @ 21:32:09
URL: http://stuupidgirl.blogg.se/
Postat av: Den utsatte

jag sa faktiskt dosa inte låda! hahahahahahahaha

2011-05-12 @ 21:39:14
Postat av: Andrea iB

Oj, oj! Ursäkta det stora misstaget kära "Den utsatte"! Det är självklart ädrat nu! ;)

2011-05-12 @ 21:45:56
URL: http://andreaib.blogg.se/

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0