Surdegshotell

Denna fredag har inte varit lik någon tidigare fredag. Denna fredag har varit något helt speciellt. Jag fick nämligen besöka Urban Delis surdegshotell!
 
Urban Deli är huvudsakligen bageri och resturang. Men startade för tre år sedan, som ett stort skämt, världens första surdegshotell. Affärsidén går ut på att människor kan lämna in sina degar när de åker på semester. På hotellet blir degarna blir ompysslade, matade och överrösta med kärlek.
 
Under gymnasiet hade jag och mina vänner diverse interna skämt om surdegshotellet. Jag brukade alltid säga att jag ville göra ett reportage om det - och idag blev det verklighet. Det känns så roligt och jag är verkligen exalterad. Jag har en känsla av att det kommer bli ett grymt unikt reportage.
 


 

Kommentarer
Postat av: cicci

Ett hotell i min smak.
Längtar efter att få läsa reportaget! Verkar onekligen spännande!

2013-11-15 @ 21:47:02
Postat av: Lilla Mamma

Verkar onekligen som ett spännande besök. Fina bilder, ska komma ihåg det nästa gång jag behöver lämna min surdeg!

2013-11-15 @ 21:54:54
Postat av: Ama de casa

Haha! Vilken underbart rolig idé :-D

2013-11-16 @ 10:30:30
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

sv: Tack för den fina Lilla Putte-Tuffe-Tåget-visan :-)

2013-11-16 @ 10:30:56
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Louise

Hahahaaha grisarna på sista bilden är ju för söta! =P Och vilken sjuk idé egentligen :D

2013-11-16 @ 11:04:32
URL: http://vitmossa.blogg.se

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0