Inte för att bevisa något men..

Nu är det kanske läge att jag berättar lite om mig själv. Vem jag är, vad jag gör, när jag gör det, vart jag gör det, osv.

Men nej, vi gör det på mitt sätt istället. Vi gör det såhär: Jag berättar hur jag gör allt - jag gör allt annorluna!

Bara denna vecka har jag bland annat hunnit med dessa fem saker:
1. Fått en kallsup i badrummet. Men inte när jag tvättade ansiktet utan efteråt när jag torkade det.
2. Sett en grusfläck på väg till bussen och tänkt "Wow! Där måste jag gå!". Grusfläcken visade sig vara en isfläck.. Jag ramlade, platt fall, och landade på magen samtidigt som mitt paraply gjorde en 360 graders snurr innan paraplyet med full kraft slog i marken.
3. Stuckit en tandpetare i ögat.
4. Svingat iväg en kudde i samma sekund som Skellefteå vann över Färjestad i torsdags som på vägen drog med sig skrivbordslampan ner i soffan.
5. Satt i USB-minnet i den stationära datorn istället för den bärbara. I fem minuter satt jag och försökte komma på vad felet var.


Detta är den vardag som ni kommer få ta del av om ni läser min blogg. Så nu finns det väl inget annat att säga än välkommen till mitt liv!


Kommentarer
Postat av: turist

hahahhahahaa, skadeglädje till nr. 3!

2011-04-12 @ 19:50:31
URL: http://mirjakupari.blogg.se/

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0