Jag kör inte ens bil än?

I förrgår bytte jag till Halebop-abonnemang. Det är skrivet på min mamma och alltså fritt fram för försäljare att ringa och störa mig. Det ringde faktiskt en alldeles nyss.

Jag: Mm..? Andrea.
Försäljaren, med stel och uttråkad röst: Hej, jag heter Sebastian och ringer från ****.
Jag: Mhm..?
Försäljaren: Jag skulle vilja prata med dig om premie pensionsspar.
Jag: Fast du.. Jag är 16 år och absolut INTE intresserad!
Försäljaren: *fniss* Okej, då ska jag tacka för mig. Hejdå.


Jag fick alltså den stela mannen att fnissa och faktiskt, för ett ögonblick, låta glad på rösten!
Och inte nog med det. Jag sa inte att jag var 16 år för att underdriva min ålder - jag hade på fullaste allvar förträngt att jag fyllde 17 i januari..

Kommentarer
Postat av: pubes

men du va smart, det där ska jag börja säga när dom ringer till mig! dom får ju inte sälja till barn! :)

2011-05-02 @ 22:33:57
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0