En steg framåt för mänskligheten

Idag när jag var på affären satt en folkilsken hund i bakluckan på en bil. Hunden gav både mig och min familj en rejäl utskällning. Är det något som gör mig arg så är det människor som inte har pli på sina hundar.

Så öga för öga och tand för tand, tänkte jag. 
Ilsket vände jag mig om, stirrade med en blick som kunde döda in i hundens ögon och morrade/skällde tillbaka.

Tro det eller ej, men hundjäveln tystnade!
Med ett leende på läpparna och händerna formade som segertecken vände jag mig om och gick min väg.

Kommentarer
Postat av: Gun

Du är som han den där Ceasar eller vad han heter. Mannen som kan tala med hundar.:)



SV: Kul att den håller än, den lilla skon.

2011-08-25 @ 23:15:50
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Mad at you

Hahaha ja med glas emellan hade jag med vågat, annars inte ! :D



SV: Vad roligt! :)

2011-08-27 @ 01:07:03
URL: http://madatyou.blogg.se/

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0