Vad vill du läsa om i bloggen?

Om träningsverk var en OSgren så skulle jag utan tvekan kunna titulera mig själv som mästare. Jag gör alltid allt fullt ut, och till överdrift, så jag gjorde 250 situps i måndags. På ren svenska: min mage är död!


Har för övrigt brist på saker att blogga om. Nej, det där stryker vi! Jag ska ALDRIG skriva ett blogginlägg om att jag inte har något att skriva om.
Funderar på att ha en frågestund, men tror inte att jag kommer att få några frågor. Så den idén stryker vi också! Eller?

Finns det något som ni vill se mer av i bloggen? Skriv en kommentar i så fall!


Passar på att bjuda på en bild på mig! Min kära mor tog den för någon vecka sen.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag vill läsa om Höljes!

2011-06-28 @ 22:22:55
Postat av: Kitty

Du är helt sjukt söt - alltså, bara så du vet :D

2011-11-08 @ 12:57:40
URL: http://www.kittonia.se

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0