Dagens outfit

Känns som att man inte kan driva en blogg utan att lägga upp "dagens outfit-bilder".
Så här kommer den, min första Dagens Outfit någonsin:

Jag har även sett att man ska skriva vart allt kommer ifrån samt extra information om smink osv, så jag ska självklart inte vara sämre.

Blå oversize-skjorta: Östersunds Sjukhus
Rosa/svarta strumpor: Min strumplåda
Facelook: Osminkad
Hår: Slarvigt igenomborstat
Nagellack: Depend
Smycken: Metallföremål förbjudet

Jag hoppas att ni blev inspirerade av min klädsel! För jag måste erkänna att jag kände mig riktigt fin idag!
Säg gärna till om det här är något som ni vill se mer av i bloggen i fortsättningen.

Kommentarer
Postat av: Gun

Hahaha, riktigt söt är du, passar i din outfit.;)

2011-05-18 @ 22:40:39
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Thakock

Hahaa, skit snyggt! Ska nog ta efter det där ;D

2011-05-19 @ 08:48:55
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0