Vilken het hund - får man smaka?

Jag och en kompis går på stan när vi plötsligt möter en av de minsta hundarna jag någonsin sett. När hunden och ägaren har passerat bryter jag ihop.

Jag: HAHAHAHAHA!!!
Kompisen: Va? Vad är så roligt?
Jag: Såg du inte??
Kompisen: Såg vad?
Jag: Hunden!
Kompisen: Nej?
Jag vänder mig om och pekar på den minimala hunden. Kompisen börjar då också skratta.
Jag: Den ser ju ut som en French HotDog!!


Det var en chiuaua med nästan obefintligt små ben och knubbig kropp. Förlåt alla hundägare, men jag står fast vid mitt första intryck. Den såg ut som en HotDog!


Kommentarer
Postat av: Thakock

Hahah :P

2011-05-25 @ 10:13:43
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0