Du triggade mig!

Tre stycken killar i 15års åldern sitter på bussen och pratar högljutt, med alla möjliga ljudeffekter. Jag och några kompisar sitter på platserna bredvid och flinar. Plötsligt börjar de prata om den ena killens mössa.

Killen: Här köpte jag min mössa!
Killens kompisar vänder sig om och killen pekar ut genom fönstret
Killen: Nej, inte där. Vänta.. Hä.. nej. Snart.
Killen tittar engagerat ut genom fönstret och hans kompisar väntar tålmodigt
Killen: Hä.... Vänta, vänta. Hä.. här. Nej, snart, snart. Hä.. Hä ...
Jag: HÄR!!
Killarna studsar till av mitt skrik och stirrar förvånat på mig. När jag och mina kompisar börjar skratta får vi ett litet generat leende tillbaka från killarna.

Vad skulle jag ha gjort? Jag hade ju inget annat val än att hjälpa killen på traven.


Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0