En liten pause från internet

De senaste dagarna har varit fullproppade med aktiviteter, så bloggen har helt enkelt glömts bort. Därför tänkte jag kort summera de senaste dagarna genom en liten punktlista. För det vore väl hemskt om ni gick miste om allt skoj och händelserikt som hänt i mitt liv?
 
 
Jag har...
  • Varit på inflyttningsfest
  • Prövat på poweryoga
  • Städat
  • Fikat
  • Arbetat med mitt projektarbete
  • Målat naglarna med magnetlack
  • Packat
  • Lekt i snön
  • Varit hos tandläkaren
  • Promenerat till en liten tjärn
  • Grillat korv på öppen eld
  • Sovit alldeles för länge
  • "Tjänat" många timmar på vintertiden
  • Kikat på film
  • Kört bil på blankis
  • Fotograferat
  • Tappat en och annan skruv

Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0