- Hur skulle jag veta det?

Jag och mamma sitter och ska beställa lite saker från internet, och efter tre timmar tittandes på inredningsprylar börjar vi bli mycket trötta och flamsiga.
På hemsidan finns en rabattkod som man får lösa om man handlar för visst mycket, exlusive reavaror. Eftersom vi har handlat mest reaprodukter så måste vi köpa något för 70 kr för att få ut rabatten. Så med tummstocken i högsta hugg får jag en snilleblix: vi kan köpa en fin julduk! Vi lägger duken i vår "katalog" och klickar oss vidare till kassan, vi har då fått hela beställningen 150 kr billigare och fraktfri än innan vi köpte duken.
 
Mamma, så att det ekar i hela lägenheten: TJOOHOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!
Samtidigt som mamma glädjeskriker slår hon ut med armarna. Jag blir så vansinnigt rädd att jag kastar tumstocken och med ett skrik springer iväg
Jag, när jag vågat mig tillbaka till mamma: Seriöst mamma! Du måste sluta skrika sådär! Fattar du inte hur mycket du skräms??
Mamma: Blev du rädd? Jaha... Jag trodde att du kastade allt och skrek för att du blev lika glad som jag..

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

HAHAHA! Underbart :-D

2012-10-10 @ 17:58:15
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0