Bloggarens fotoknep

Helgen har varit den mysigaste på länge! Har riktigt slappnat av och njutit av vädret.

Tänkte passa på att visa en "före och efter"-bild som min mamma tog på mig och min prins. Jag arbetar ofta i Photoshop för att få bilderna lite bättre än originalet. Sedan så är det roligt att experimentera - det finns verkligen miljoner olika funktioner!

Oftast när jag fixar mina bilder ändrar jag i "kurvor" eller gör bilden svart/vit. Här nedan har jag ändrat i "lyster" och "mättnad". Otroligt hur mycket somrigare bilden kan bli genom lite trix!

 

Kommentarer
Postat av: Hörni!

Så fin bild på er. Så gör jag också ofta, fixar till bilden lite efteråt eftersom jag är så dålig på kamerans inställningar.

2013-04-21 @ 23:29:50
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0