Ett smärtsamt fynd

För några veckor sedan blev dessa skönheter mina. Jag har aldrig varit ballerina-tjejen - men dessa skor fastnade jag för! Diggar de guldiga nitarna och att skorna gick loss på endast 200 kr.

Dessvärre är det ett smärtsamt fynd. Jag gick nyss ut för att njuta av vårsolen och passade då på att inviga mina nya skor. Efter en promenad på 500 meter hade jag så ont att jag knappt kunde gå. När jag efter många plågsamma steg kom hem spanade jag in mina hälar och såg två stora och blodiga skavsår!

Okej, visst, fine. Skavsår är något som man får räkna med - men efter 500 meter?! Jag måste ha underliga fötter...


Kommentarer
Postat av: Hörni!

Usch då, du får ta på skavsårsplåster på de stackars fötterna. Men fina var de i alla fall.

2013-04-22 @ 19:50:36
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Ce

Som min gamla mormor alltid sa: "Vill man vara fin, får man lida pin".

Bjud dina fötter på ett fotbad, som pinlindran!

2013-04-22 @ 22:17:44

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0