Girls night out

Igår hade jag och några tjejkompisar en äkta tjejkväll. Tacos, bilåkning, musikspelande, egobilder och dansande på krogen stod på schemat. En toppenkväll med andra ord!
 
 
Idag mår jag som jag förtjänar... Det vill säga toppenbra! Ett litet visdomsord från duktiga-Andrea till alla er där ute: drick mindre för att slippa bakfylla.
 
Här kommer några bilder från min kväll, innan utgången:
 
Jag träffade förresten en bloggläsare (Haha!) på krogen som önskade bättre uppdatering i bloggen - så jag ska försöka uppfylla din önskan!

Kommentarer
Postat av: knodden.blogg.se

Vad mysigt med tjejkväll! :D Och snygga vinglas! :D

2013-04-28 @ 09:07:09
URL: http://knodden.blogg.se/

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0