Förvirrad förvirring

De senaste två dagarna har jag varit förvirrad. Mer förvirrad än vanligt...
Jag har gått klockrent in i svängdörrarna på skolan.
Jag har tagit fel på tiden med två timmar.
Jag har pratat baklänges.
Jag har tappat saker.
Jag har skickat sms och ringt till helt fel personer.
Jag har antagit att tjejen i matsalen bad om att få ta min tallrik, istället för kryddan som hon faktiskt bad om.
 
Efter långa funderingar kring vad all denna förvirring har berott på och jag har nu svaret!
Jag har länge varit förkyld och mycket täppt i näsan. Nästäppan gör det svårt att andas och hindrar därmed syret från att nå hjärnan. Det måste alltså vara så att syrebristen blockerar min intelligens!
Jo, så är det visst! punkt.
 

Kommentarer
Postat av: Areyanna

Hej! Alla kan vi vara lite snurriga ibland. Jag glömmer saker titt som tätt nu när jag går på diet med mindre kolhydrater! Men kul är det! Sv; Det har gått super bra med träningen å kosten. Det har varit en lärorik tid och mer kul kommer det bli. Det tar ett tag innan man hittat rätt för kroppen och för vardagen. Jag känner att jag börjar hittar rätt nu faktiskt. Hur är det själv? Stor kram! Ps: Kul att du är tillbaka på bloggen!<3

2013-01-16 @ 17:31:45
URL: http://areeyanna.blogg.se
Postat av: TIDSTJUVEN

Haha, hur kan man börja prata baklänges av förvirring? Låter väldigt skoj. Jag hoppas dock att syretillförseln förbättras. ;)

2013-01-16 @ 21:30:43
URL: http://tidstjuven.com/
Postat av: Mamma

Låter som en blanding av släktdrag och sköldkörtelsjukdom!

Din morfar stod ju vid rödlyserna i en korsning och lyssnade på skridskor på radion:
- "Klara, färdiga..." och när startskottet gick av, satte morfar foten på gaspedalen och körde mot rött...!
Men vi skyller på förkylning, väl!

2013-01-16 @ 22:23:33
Postat av: Hörni

Hahaha, klart det är så! ;)

2013-01-17 @ 06:58:53
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: ThaChef

Haha det lät bra iallafall! :D

2013-01-18 @ 01:10:08
URL: http://thaonlychef.blogg.se/

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0