Sjung om studentens lyckliga dag! ~Del 1~

I onsdags var det min tur att i hällregn vifta med min studentmössa, sjunga falska till studentsånger och åka på ett flak med hörselskadande hög musik.

Jag höll igång från 05:15 till 04:30 på studentdagen - något som känns av i kroppen än. Min dag var trots det urkassa vädret helt underbar! Alla fina människor som kom för att uppvakta mig gjorde mig tårögd. Det var med blandat vemod och glädje som jag sa adjö till klasskamrater, lärare och skola. Jag kommer sakna allt det vardagliga och trygga - samtidigt som jag är redo för nya äventyr!

Under mina tre sista dagar på Wargentinsskolan har jag och klassen haft total mediabevakning. En dokumentärfilmare från SVT (mer info om det spännande projektet senare), TV4 samt de två lokaltidningarna Östersundsposten och Länstidningen. Det har varit väldigt lärorikt att se hur det fungerar "bakom kulliserna". Samtidigt har jag tvingats fundera ut mina svar innan jag pratar - något som är ovanligt för mig.

Det känns passande med två bildbomber från min student! Här kommer det första gänget från dagen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår inte hur vi lyckades få till en så bra dotter, men vi lyckades och är jättestolta över dig!

Inser nu att vi glömde ha med något "motorsportigt" under studentdagen! TUR att Linn finns så det blev lite "Stecka" med på ett hörn!

Miljoner grattiskrammar, älskling!

2013-06-09 @ 23:56:12
Postat av: knodden.blogg.se

Jätte fina bilder! =) Grattis till studenten! :)

2013-06-10 @ 11:17:19
URL: http://knodden.blogg.se/

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0