En liten update från huvudstaden

I eftermiddags anlände jag och familjen till huduvstaden. Jag sov bort 20 mil - det är en väldigt mysko känsla att somna i Hudiksvall och vakna vid Uppsala! Man känner sig så vilsen och förvirrad, lite som när man skruvar om klockan. Jag hann dessutom uppleva en mindre rusningstrafik.
 
Imorgon väntar shopping, fotografering på Drottningholm och en liten intervju. Livet känns kanon just nu och denna lilla ledighet kom verkligen passande! Nu är mitt fysiska tillstånd fullkomligt supertrött - det är underligt hur utmattande det kan vara att åka bil och studsa studsmatta!
 

Bjuder på en bild på mig som min kompis Izabella har tagit

Kommentarer

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0