Fundering och framtidsplanering

Just nu är det mycket som snurrar i huvudet. Det är drygt en månad kvar av min gymnasietid och vardagen är fylld av massa måsten. Jag har sökt flera journalistutbildningar och huvudplanen är at studera vidare i höst. Samtidigt har jag lite andra småsaker på gång. Dock har har börjat fundera mer kring framtiden och andra mål jag har.

Jag vet att jag vill arbeta som journalist - att kunna försörja sig på att uttrycka sig i text är verkligen drömmen. Samtidigt är jag väldigt intresserad av grafisk design och jag älskar att trixa med design och layout. Dessutom trivs jag som fisken i vattnet med kameran i handen! Jag älskar att fotografera och är dessutom rätt så bra på det.

Just nu har jag miljoner idéer och drömmar. Jag funderar på vilka möjligheter som finns med att skapa ett eget litet företag vid sidan om pluggandet. Jag vill jag göra broschyrer och hemsidor ena dagen medan jag andra dagen vill fotografera porträtt. Det finns så himla mycket som jag vill, jag undrar bara hur jag ska få tiden att räcka till.

Så finns det någon där ute som är intresserad av min kunskap så får ni lov att hojta till!


Kommentarer
Postat av: Raghda Harahsheh

underbar bild :D

2013-05-13 @ 23:29:36
URL: http://ragdisontheplanet.blogg.se/

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0