#Fryshuset

I två dagar har jag testat på journalistyrket. Jag har gjort en hel del liknande uppdrag på gymnasiet och det är verkligen lika skoj varje gång. Det är underbart att få träffa nya människor och få sprida deras berättelser. Denna gång jobbade jag inte helt självständigt - vilket var en ny och rolig uppevelse.
 
Bilden på den drivna fotbollstjejen Cecilia Andrén Nyström är mitt lilla mästerverk. Jag är nöjd med bakgrunden och solens strålar blev perfekta. Se bilden här!
 
Jag har även skrivit artikeln om Helena Meyer. Den handlar om allt från nätmobbning, psykiska problem och tryggheten i internet. Läs texten här!

Kommentarer
Postat av: Eka

Du de plåtar och skriver bra. Tummen upp och lycka till med journaliistiken!

2013-10-03 @ 20:44:50
Postat av: Amanda

Håller helt med föregående talare. Och bilden var verkligen bra. Den är både varm och hoppfull!
Lycka till!

2013-10-03 @ 21:20:01
Postat av: Hörni!

Vad duktig du är! Kommer gå bra för dig.

2013-10-03 @ 21:45:45
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: knodden.blogg.se

Vad duktig du e! :D

2013-10-04 @ 22:11:39
URL: http://knodden.blogg.se/

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0