Dagens ungdom...

Jag har förvandlas till en liten tant. Jag har alltid har bälte på bussen, älskar att shoppa gardiner, kritiserar mesiga mammor och gnäller när barn cyklar utan hjälm.
Men idag visade sig min rätta ålder.
 
Jag sitter och pluggar i soffan med datorn i knät (tonårspoäng). Skrivandet går kanon och jag bestämmer mig för att göra några stödord i fetstil. Jag trycker fingret på skärmens "bold-ikon". Inget händer. Jag trycker igen, denna gång hårdare. Inget händer och jag svär tyst. När jag sitter med fingret på skärmen för tredje gången förstår jag problemet. Skamset sträcker jag mig efter datormusen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, vad ska man säga...
Skyll på att datorutvecklingen inte gjort så din dator har de funktionerna, vettja!!!
;)

2013-09-30 @ 19:45:19

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0