En plats i solen

Från blä till yeah - så kan man sammanfatta vår balkongs förvandling.

I fredags reste jag och sambon runt i hela Stockholm för att köpa trall och stolar och dynor och bord och massa lull-lull. Sicken skillnad det blev. Nu plötsligt känns det helt överkomligt att spendera sommaren på heltid i huvudstaden. Balkonghäng sena sommarkvällar kan inte slå fel.

Men det är långt ifrån klart. Växter, blomlådor och en stor golvkruka ska upp tillsammans med massa ljus - först då är jag nöjd. Jag är inte heller ett stort fan av färgen på möblerna, så ommålning blir ett projekt till nästa sommar.

 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Å vad mysigt ni har fått!
Våren i Stockholm är så härlig och något jag saknar här i Jämtland där sommaren bara smäller till. Ena dagen är det vinter här, nästa blir det sommar.

Har många fina minnen med sol och tedrickande på den balkongen från min ungdom, förresten.

2014-04-01 @ 19:41:32

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0