Rally(cross)brudar

Idag tog jag med mig anteckningsblocket och kameran till Stockholmsmässan. Jag ska nämligen göra ett reportag om motorsportaren Ramona Karlsson - som blir den första tjejen i världen att tävla i rallycross.

Verkligen en trevlig tjej, med skinn på näsan, som hade mycket intressant att berätta. Jag fick höra om allt från bilbränder och karriärsbyten till hennes uppväxt och hur det är att vara kvinna inom motorsporten.
Så jag är övertygad att reportaget kommer bli hur bra som helst.

Det var väldigt svårfotograferat på mässan. Spotlight i taket gav konstiga skuggor och gulaktiga nyanser. Men jag gjorde det bästa av situationen.




Kommentarer
Postat av: madeleine

va söt hon verkade :D

2014-04-05 @ 19:18:06
URL: http://fames.se/madeleinealexandra/
Postat av: En plats i solen

Lät som ett intressant möte :)

2014-04-05 @ 21:15:46
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0