Petter får Slussen att skaka

Sveriges nationaldag firades på Slussen. Petter levererade en förstklassig konsert, som sändes live på Nyhetsmorgon. Det var även världspremiär för den trallvänliga låten Leva & dö.
 
Jag fick även sätta min nya kamera, Olympus E-M10, på prov. Kan bara säga att det är imponerande hur den lilla rackaren kan ta bilder i så bra kvalité. En kamera jag rekommenderar till både proffs och hobbyfotografer.

Klicka in här för att se mig dansa loss i TV och höra Petters nya låt.
 



Alla bilder ägs av mig. Vill du låna någon måste du fråga först och skriva "Foto: Andrea Ivares Berglind"

Kommentarer
Postat av: william

skit snygga bilder :D

2015-07-10 @ 13:41:57
URL: http://canonguy.blogg.se

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0