Retro games Stockholm

Efter en del tjat från sambons sida blev det en tidig morgon denna lördag. Det arrangerades nämligen en mässa för retro TV-spel på Odenplan. Eftersom jag är ooooooooootroligt stöttande kring min pojkväns nörderier var det bara att kliva upp klockan sju och bege sig till Retro games Stockholm: en minimal lokal med tiotusentals spel.

Men jag ska inte klaga. Det fanns nämligen tio olika flipperspel att lira på, gratis! Här är min dag i siffror...
 
Gånger jag fått gå iväg pga trängsel: 43
Barn som skrikit "Pappa, när är det min tur att spela??": 4
Dofter som var dominanta i lokalen: 2 (redbull och svett)
Personer som snubblade i trappen där jag hängde 50 procent av tiden: 5
Mitt poängrekort i flipperspel: 10 547 039
Rader med spel till salu: 4
Antal vändor Fredrik gick där: 406
Omgångar i olika spelmaskiner: 23
T-shirts med nördiga tryck: Jag tappade räkningen vid 97



 

Kommentarer
Postat av: Nina

Thats lööööv!

2015-10-24 @ 18:43:14

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0