Smygtitt på reportage

Idag har jag en ledig dag från skolan. Eller ledig och ledig... Jag jobbar möjligtvis hårdare än någonsin.
 
I slutet av veckan har jag deadline på mitt reportage om surdegshotellet. Layouten är så gott som färdig och bilderna ligger redo att publiceras. Det enda är under uppbyggnad är texten. Det är en riktig utmaning eftersom mitt reportage hoppar i tiden, blandar miljöer och ska gestalta stämningen. Men jag kämpar på och räknar med att detta ska bli mitt bästa arbete någonsin.

/ Studenten med höga krav, som strävar efter att alla skolarbeten ska vara i DN-klass.
 
 

Kommentarer
Postat av: cissi

Spännande! Längtar efter att få se det i sin helhet!

2013-11-21 @ 12:52:43

Kommentera inl�gget h�r:

Namn:
Kom ih�g mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0